טיפים, כלים, הגיגים והצעות חמות שיעזרו לך למצוא את העוצמות המולדות שלך וליצור הצלחה בלתי נתנת לעצירה

היי לכם,

אחחח. אוגוסט אוגוסט  כמה שאתה מאתגר..

אוגוסט הוא אתגר אמיתי כמעט לכל אדם.

למי שאין ילדים אז זה לשמור על העבודה באותה

רמה למרות החום, למרות שכולם בחופש ואם לא

בחופש, אז חלו במחלת ה"אחרי החופש". למי שיש

ילדים האתגר כפול ומכופל, ואם הוא גם עצמאי בכלל

חבל על הזמן.

.

זה גם לתמרן עם הילדים ולנסות למצוא להם מסגרות

לשארית החופש, זה להמשיך לעבוד, זה לשמור על

אפקטיביות בעבודה כשכמות הטלפונים אל ומ הילדים עלו

בצורה קטלנית. זה  לחשוב מתי הולכים לקנות לילדים מה

שצריכים לבית הספר וזה גם לראות מתי מפנים זמן לעשות

אני תשוש.. זה מרוץ ראלי לא יום..

אני תשוש.. זה מרוץ ראלי לא יום..

משהו עם הילדים…בקיצור כשהורה ממוצע , מסיים יום כזה,

אין עם מי לדבר..לא סתם לקראת סוף החופש הגדול רוב

ההורים כבר מורטים שערות ושוקלים לאשפז עצמם. (-:

וזה כשהם מצאו איזשהו סידור לילדים, דמיינו לעצמכם מה

קורה להורה שלא מצא סידור לילדים ל-3 השבועות האחרונים של

אוגוסט, או שלא יכול להרשות לעצמו לשלם עוד  למטפלת פרטית..

.

לכן, החלטתי לפתוח באתגר מדליק,  שימשך על פני 3 השבועות

הבאים עד לסיום החופש.

מטרתו לעזור לכם לעצור לרגע, למנוע מכם להגיע לנקדות הרתיחה,

לקבל פרופורציות, לקבל כוח להמשיך עוד יום  ובעיקר להבין שאתם

מקסימים ובעלי יכולת מופלאה.  הרבה יותר  ממה שאתם חושבים על

עצמכם בד"כ ובימים אלה.

.

האתגר אומר שאתם מוזמנים לעצור לכמה דקות כל יום,

להגיב ולספר איך התמודדתם עם סיטואציות ביומיום שלכם.

.

קחו סיטואציה אחת  בלבד מכל יום, וספרו בקצרה, מה היה,

מה עשיתם ואילו עוצמות  פנימיות עזרו לכם .                                     superhero-450419_1920

לא בטוחים לגבי העוצמות הפנימיות שבאו לעזרכם?

תכתבו לי את הסיפור ואני אכוון אתכם לכוון הנכון.

לשיתוף בסיפור ובעוצמות שחודדו לכם כתוצאה,

לכו למטה לתיבת השאלות וכתבו שם.

.

שימו לב, הסיפור שתבחרו לספר לא חייב להיות סיפור הצלחה.

זה יכול גם להיות סיפור על קושי ואיך התמודדתם.

שלחו לי את הסיפורים שלכם  זה חשוב.

.

אל תתביישו לשתף ולספר. סביר להניח שאם לכם משהו קרה,

הוא קרה גם לאחרים ואתם יכולים לתרום גם לאחרים בדרך זו.

ולמי ששכח למה אני מתכוונת כשאני אומרת עוצמות אז הנה:

עוצמות הן מגוון היכולות, הכישורים, הכשרונות ויכולות שעזרו

לכם לאורך חייכם לצאת/לשרוד מצבים שונים ולהצליח באחרים.

.

ושלא תחשבו שאני לא מעריכה את האומץ שלכם

להפתח כך בבלוג. בין הכותבים תערך הגרלה ואחד מכם

יזכה בפרס מדליק ושיכול לעשות הבדל משמעותי בחיים /

בעסק/בעבודה שלכם. פגישת ייעוץ בת שעה איתי בשווי 413 ש"ח.

.

ככל שתכתבו יותר- כלומר תקפידו לשתף בכל יום, כך תרגישו

יותר חזקים, יותר מרוצים וכמובן שתגדילו את סיכוייכם לזכות במתנה.

.

אל תתעצלו ואל תתביישו , זה יכול מאד לחזק אתכם וגם את הקוראים אתכם

אז רדו עכשיו לתיבה כאן למטה ושתפו אותי בסיפור היומי שלכם.

.

מחכה לקרוא ולחזק אתכם

רינה

תגובות על: "אתגר העוצמה שלך- אוגוסט הלוהט" (1)

  1. קרה לך פעם שכתבת משהו -הרצאה, עבודה, סמינר
    באוניברסיטה , עבודת גמר, סיפור, או שיצרת מצגת בעבודה
    ולאחר שסיימת, עשית שמור אחרון בשמחה וסגרת את
    המחשב בסיפוק, רק כדי לגלות לחרדתך הרבה, בפעם הבאה
    שפתחת את המחשב שהכל נעלם . התאדה.. התפוגג כלא היה?
    .
    בשבילך אני מאד מקווה שזה לא קרה לך.
    לי זה קרה. ולא מזמן. ממש לפני כ-10 ימים.
    הכנתי את החלק השני של סדנת "הנתיב לאושר והצלחה" שלי.
    עבדתי על זה כל הלילה, נאבקתי בעייפות שאיימה להרדים אותי,
    אבל דבר אחד הקפדתי לעשות כל כמה דקות. "שמור".
    ואז.. בחמש וחצי בבוקר, לאחר שעשיתי שמור אחרון, הוצאתי
    את הדיסקון-קי מהמחשב והלכתי לישון את השעה שנותרה לי
    לפני שהבן שלי יתעורר ליום חדש.
    .
    כשהתעוררתי שעה מאוחר יותר וארגנתי את הבן שלי לגן,
    איזה קול בראשי אמר לי "רינה תפתחי את מחשב, רק
    וודאי שהכל בסדר."
    ואכן פתחתי הכנסתי את הדיסקון קי .. וחושך!!! אין זכר לכל
    העבודה שעשיתי במהלך הלילה. .. לא במחשב ולא בדיסקון קי.
    .
    מיד הפעלתי שחזור , וכלום, נאדה זילץ.. גורניסט. .אין שיעור.
    התחלתי לחפש בספריות, בהסטוריה ובכל מקום שהעליתי
    בדעתי ושוב..כלום גדול!!

    תבחר! לחיות בגהנום של סבל והלקאה, או בגן עדן של אהבה והכרה
    .
    טוב מה עושים?
    רוב האנשים היו נלחצים, אני מכירה נשים שהיו מתחילות
    לבכות, אני גם יודעת שרבים מהאנשים היו מתייחסים
    לכך כעוד הוכחה לאמונה שגרה בראשם ואומרת שהם
    "לא מספיק" אחראים/חכמים/מתוכננים.. רוב האנשים
    היו מתחילים להאשים את המחשב, את הדסקון ואת עצמם..
    .
    הפעולה הראשונה שהייתה עולה במוחם של רוב האנשים
    היא " טוב בואו נבטל את השיעור היום, אין מספיק זמן
    לשחזר.."
    .
    האמת זו אופציה ששקלתי. אבל. שאלתי עצמי,
    "למה את מחויבת רינה? " והאמת היא שהייתי מחויבת
    ליצור את השיעור ולהעביר אותו ביום ובשעה שקבעתי.
    מודה, כן הדאיג אותי מה יחשבו עלי כל האנשים היקרים
    שקנו את הסדנא, עכשיו, שאין לי שיעור מושלם הכולל
    גם תוכן מעולה וגם מצגת.
    .
    אתם יודעים מה? זה עבר לי בראש , אבל מיד הפעלתי
    כמה עוצמות שמאד עוזרות במצבים שכאלה:

    .
    1. עוצמת הקבלה– שאומרת, זה מה שיש עכשיו.
    קבלי את הזה ועשי את המיטב כדי להגיע מוכנה לשיעור.
    2. עוצמת הישירות והאומץ– מה שאמר במקרה הזה,
    להודות בפני משתתפי הסדנא שפישלתי , להתנצל
    על כך ולעלות לשידור עם מה שיש. (מה שאומר בלי מצגת.)
    3. עוצמת השקט- שמשמעותה רוגע גם במצב כזה,
    איזושהי תחושה של שקט נפשי ו
    4. עוצמת המחויבות- להיות יעילה ולעבוד הכי מהר
    שאפשר כדי לשחזר את ההרצאה או משהו שיתקרב
    אליה ככל האפשר (מה שאומר, לדחוס עבודה של
    יומיים בשלוש שעות. = עוצמה נוספת- עוצמת המיקוד)

    בפועל זה גם אמר נסיעה לטכנאי המחשבים שלי כדי
    שינסה הוא לשחזר את החומר. זה לקח שעה ובסופה
    הוא אמר.".. לא מוצא.. תכתבי מחדש."

    ומה אתם חושבים שעשיתי?
    כתבתי! אוו אתם לא מבינים איך עוצמת המחויבות
    והמיקוד עבדו כאן. בשלוש שעות כתבתי מחדש 14
    עמודי הרצאה. מי שיודע מה זה לכתוב הרצאה או
    שיעור מבין שזה מעשה אל הגיוני, בלתי רגיל ואני
    מווכרחה לומר לכם שהפתעתי את עצמי.
    .
    מה שכן, למצגת לא הצלחתי להגיע.
    עכשיו יכולתי להיות מבואסת מזה, יכולתי לעשות
    את עצמי שוב לא בסדר. יכולתי להלקות את עצמי
    ולהסביר לעצמי איזו חסרת אחיות , אני ואיזו
    מטומטמת שלא גיביתי בעוד מקום. )כי המחשבה
    כן חלפה בראשי בלילה)
    .
    אתם יודעים מה ? לא מגיע לי להלקות עצמי.
    מגיע לי להיות גאה בעצמי על שלא הרמתי ידיים
    על שלא וויתרתי. מגיע לי פרס על שוויתרתי על
    הדאגה מה יחשבו עלי.
    אני ראויה להיות גאה בעצמי על שעליתי לשידור,
    והעברתי כל כך הרבה תוכן משנה חיים למשתתפי
    הסדנא בלי להתבלבל, בלי לגמגם, בנינוחות ובלי
    להרגיש לא נעים על שחסרה המצגת.
    .
    אתם יודעים מה, בדיעבד כשהקשבתי שוב לחלקים
    מההקלטה של חלק זה של הסדנא, העדר המצגת
    יצא טוב. כי מה שאמרתי קיבל עוצמה חדשה דווקא
    בגלל העדרה.

    .
    אז חברים יקרים, ספרו לי גם אתם, איפה בחייכם
    הייתה תקלה, משבר או קושי שאילץ אתכם להפעיל
    עוצמות.
    ספרו מהן העוצמות שעלו ואיך עזרו לכם.

    .
    מזמינה אתכם, גם את הצנועים ביותר שבכם, לשתף.
    אין זו גאוות סתם אלא דרך להכיר במי שאתם ובדרך
    שבה יצר אתכם הבורא- גדולים, בעלי יכולת ומסוגלים.
    .

    .
    אז קדימה, מהר, גשו כאן למטה לתיבת התגובות
    וספרו סיפור אחד לפחות מחייכם, במתכונת הבאה:
    .
    א. מה היה האירוע- בקצרה.
    ב. איך הרגשתם,
    ג. אילו עוצמות הופעלו
    ד. הוקרה לעצמכם.
    .

    שיהיה לכם אוגוסט מלא עוצמה,
    ומצפה בקוצר רוח לקרוא מה שתכתבו.
    .
    בהערכה גדולה,
    רינה

    אהבתי

להשאיר תגובה

